Idea Bisnes Di Kuala Lumpur Untuk Golongan 30 an Ke Atas [ Latihan Percuma ]

idea perniagaan di kuala lumpur

Hidup di Kuala Lumpur memang mencabar. Semuanya nak duit. Jadi ramai yang serius mencari idea bisnes di Kuala Lumpur yang ‘menjadi’.

Terutamanya anda yang berumur 30 an ke atas. Lagi lah bersungguh- sungguh mencari peluang.

idea perniagaan di kuala lumpur

Klik butang ini untuk bermula

4 Sebab Utama Ramai Mencari Peluang Bisnes Di Kuala Lumpur

Antara puncanya ialah:

  • Kos sara hidup yang semakin tinggi seperti kos pembelajaran anak-anak dan sebagainya.
  • Bebanan hutang rumah, kereta dan peribadi.
  • Inginkan gaya hidup yang lebih seronok seperti melancong, kereta mewah dan sebagainya.’
  • Kuala Lumpur ialah tempat permintaan tinggi untuk apa saja produk atau servis.

idea perniagaan di kuala lumpur

Usahawan yang kami latih dari zero hingga jualan puluhan ribu sebulan

Idea Bisnes Terbaik Di Kuala Lumpur

Kami berhijrah dari Terengganu ke Kuala Lumpur pada akhir tahun 2016 semata-mata untuk berniaga.

Sejak dari itu perniagaan kami berkembang maju tak kira ekonomi gawat atau tak.

Jadi, dalam memilih bisnes pastikan anda pilih bisnes yang memenuhi kriteria ini. Sebab di Kuala Lumpur sahaja ada lebih dari 200,000 syarikat ditutup setiap tahun kerana gagal dalam bisnes.

Kalau begitu memang anda perlu pilih bisnes yang betul.




Lihat video ini untuk peluang bisnes terbaik di Kuala Lumpur

1) Produk Berkualiti & Berkesan

Berkualiti dan berkesan bemaksud produk itu kaji secara mendalam dan serius. Boleh tengok pada kos penyelidikan dan pembangunan produk.

Kalau setakat packaging produk China, Indonesia, Thailand dan lain pada saya jena itu tidak serius. Tak sanggup atau tidak mampu labur modal untuk sediakan produk yang terbaik untuk pelanggan.

Produk yang kami pasarkan sudah labur lebih dari RM1 bilion. Dengan pusat penyelidikan canggih di Carlifornia dan tidak kurang dari 40 orang saintis bertaraf dunia.

Jadi barulah pelanggan puas hati dengan kesan yang mereka rasa.

2) ‘Repeat Order’ Setiap Bulan

Anda nak pelanggan anda kembali membeli setiap tahun atau setiap bulan ?

Sebabtu anda mesti pilih produk jenis ‘consumable’. Maksundya habis setiap bulan. Bayangkan seorang pelanggan bagi anda untung RM50 setiap bulang selama 20 tahun. Kalau 100 orang dah konsistan RM5,000.

Anda nak bisnes macam tu ?

3) Sistem Online Lengkap

Bisnes sepatutnya lebih senang diuruskan. Zaman internet ni anda boleh tekan handphone saja untuk uruskan bisnes.

Bisnes yang saya tawarkan mempunyai satu sistem online yang lengkap.

Dari telefon atau komputer anda boleh buat tempahan, hantar, kira keuntungan dan belajar tentang selok belok bisnes. Sangat mudah.

Untuk anda yang berkerja, anda mampu buat jualan sehinggan ratusan ribu ringgit hanya menggunakan sistem ini.

Senang kan ?

Daftar

Jangan tunggu lagi. Buat keputusan dan mula sekarang.

Kami sediakan semua latihan secara percuma.  Lihat video di atas dan klik butang di bawah:

idea perniagaan di kuala lumpur

Klik butang ini untuk bermula

 

Carian berkaitan: peluang bisnes di kualal lumpur, idea bisnes di kuala lumpur, peluang perniagaan di kuala lumpur, bisnes terbaik di kuala lumpur

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *